Autumn

Det känns så tomt utan en blogg, så jag bestämde mig idag, nu just nu att skapa en ny blogg. Min gamla raderade jag av någon andledning. Kommer inte ens själv ihåg varför.
Jag heter Anastasia, är född år 1996 & bor söder om stockholm med min mamma och lillebror. Mina intressen är att spela fotboll och att vara med kompisar. Men inte bara, jag älskar också att vara i stan för det mesta shoppa. I min blogg kommer jag skriva om min vardag, shopping och lite annat som händer mig.

Någon kanske undrar varför jag heter aautumn.blogg.se är för att jag fyller år i Oktober och det är höst då. Och på något konstigt sätt älskar jag hösten.

Detta skrevs av: Anonym

Hejhej, säljer kläder i min blogg billigt. Kolla in? :)

2009-09-21 @ 16:04:11
URL: http://indas.blogg.se/

Skriv något nyttigt och var helst inte anonym. Reklam godkännds inte!

Ditt namn:
Spara infot?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0