220909

God morgon allihopa!

Jag satte på väckarklockan till 09.00 men låg kvar i sängen ett tag.

Tvn är på, på kanal MTV. Lyssnar lite på musik medans jag ska äta frukost. Jag vet inte rikitgt vad det blir men de måste iallafall bli något. Sedan ska jag börja fixa mig och allt. Jag ska också ringa Aleyna och gå till ica för att köpa matsäck som man måste ha med sig. Senare när vi har hittat vad vi ska äta går vi till busshållplatsen.

Så kommer ungefär min dag se ut förutom att vi också ska springa.
Vi ska ha orientering!! Vi ska nämligen springa runt en hel skog. GUD, HJÄLP.

Nej jag måste börja fixa frukost för jag är ganska hungrig. Hejdå!
Vi får se om jag hinner blogga lite senare på morgonen, för jag ska redan vara klar halv 11.


Skriv något nyttigt och var helst inte anonym. Reklam godkännds inte!

Ditt namn:
Spara infot?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0